Vraag & antwoord
Op deze pagina staan vragen en antwoorden op veel gestelde vragen.
Mocht het antwoord wat je zoekt er niet tussen staan, stuur mij dan gerust een bericht via het contactformulier.
Producten en prijzen
- Zijn de prijzen inclusief of exclusief BTW?
De prijzen die bij de producten staan weergeven zijn inclusief BTW.
- Een product is niet op voorraad, hoe snel kan ik hem weer kopen?
Ik doe mijn best om de voorraad op orde te houden zodat niemand een product niet kan kopen.
Mocht het toch voorkomen dat een product niet op voorraad is, dan doe ik mijn best om deze zo snel mogelijk te maken en te zorgen dat jullie deze weer kunnen kopen.
Ik doe mijn best een product binnen 1 a 2 werkdagen weer op voorraad te hebben, maar door omstandigheden kan dit soms langer duren. Wanneer je hier een vraag over hebt, stuur mij deze dan gerust via het contactformulier.
- Kleurverschil tussen online en de echte kaart
De producten die ik maak en verkoop kunnen ten opzichte van de kleur die in de webshop te zien is soms wat afwijken.
Dit heeft met de foto's te maken en dat deze niet 100% de daadwerkelijke kleur kunnen tonen (zoals aangegeven in de algemene voorwaarden artikel 4 lid 5).
Ook kan het verschillen in hoe de kaart is gemaakt. Het kan dan ook zijn dat de kleur wat afwijkt van wat je online hebt gezien.
Wanneer de eerder gebruikte kleur niet meer aanwezig is, zal ik een nieuwe foto online zetten zodat jullie weten welke kleur er gebruikt wordt en hier zo'n klein mogelijk verschil in zit met het daadwerkelijke product.
- Kun jij ook een kaart namens mij versturen?
Deze mogelijkheid bied ik voor nu niet aan. Wanneer je een kaart (of meerdere) besteld zal ik deze naar jou versturen en zul je deze zelf moeten schrijven en op de post moeten doen.
Mogelijk dat deze mogelijkheid er in de toekomst wel komt, maar dan zal ik jullie hiervan op de hoogte brengen.
Bestelling tot verzending
- Werkwijze
Ik bedenk, ontwerp en produceer mijn producten volledig zelf. Er wordt niks gedrukt of uitbesteed aan andere bedrijven. Alles gebeurd nog heerlijk op papier met potlood en een gum.
Wanneer er een nieuw product is ontworpen en ik ben hier tevreden over, dan zal deze verder uitgewerkt worden en zal ik zorgen dat deze zo snel als mogelijk in de webshop verschijnt zodat deze te koop is. Ik koop alle nodige materialen zelf in en weet daarmee dat ik de juiste spullen in huis heb om de beste producten aan jullie te kunnen leveren.
- Tijdspad
Omdat ik alles zelf doe (van ontwerpen tot produceren) wisselt het erg hoe het tijdspad loopt en hoe snel een nieuw product op de markt komt. Hier kan ik geen specifieke tijd aan koppelen.
Wanneer iemand een bestelling plaatst zal ik eerst een vreugdedansje doen, waarna ik hier zo snel als mogelijk mee aan de slag ga en naar je ga versturen.
In principe zal ik dit binnen 1 tot 3 dagen doen. Ik zal met veel liefde de bestelling klaarmaken, inpakken en versturen. Mocht het toch langer duren, dan zal ik je op de hoogte brengen zodat je weet waar je aan toe bent en je niet voor verassingen komt te staan.
- Verzendkosten
De verzendkosten hangen per bestelling af van het gewicht. Vervolgens worden deze berekend via PostNL en zullen vallen binnen de €2,95 en €4,99.
- Mogelijkheden van bezorging (PostNL locatie, ophalen, thuisbezorgen)
Wanneer een bestelling is geplaatst zal deze via PostNL worden bezorgd.
Mocht je de bestelling op willen halen, dan is dit ook zeker mogelijk! Wanneer je dit wil, dan kun je dit aangeven tijdens het bestelproces. Wanneer je bestelling klaar is, zal je hier een bericht van krijgen en zullen we samen kijken naar de mogelijke momenten waarop je de bestelling op kunt halen.
Retourneren
Het kan natuurlijk voorkomen dat het product niet geheel naar wens is, de mogelijkheid om het terug te sturen is er dan zeker.
Je hebt het recht om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst, zonder opgave van de reden, je bestelling te annuleren en retourneren. Wanneer je een product retour wilt sturen kun je de nodige informatie hierover vinden op de pagina 'Retourneren / Herroepingsrecht'.
Klachten
Ben je ergens niet tevreden over? Dan raad ik je aan om de klacht(en) eerst bij mij kenbaar te maken. Dit kun je doen door een contactformulier in te vullen, of door te mailen naar info@sylmaakt.nl .
Daarnaast is het vanaf 15 februari 2016 mogelijk om als consument in de EU een klacht aan te melden via het ODR platform (van de Europese Commissie). Het ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.